Szanujemy Państwa prywatność, dlatego w związku z wejściem w życie dnia 25 maja 2018 r. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. L 119 z 4.5.2016, zwane: "Rozporządzeniem"), przekazujemy poniższe informacje:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest OCMER Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (90-437), przy al. Kościuszki 80/82, REGON 470947244, NIP: 725-10-08-043. W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych można kontaktować się telefonicznie: 42 634 87 90 oraz mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych oraz żądania zaprzestania przenoszenia danych.
- Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane - w zakresie imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej, numeru telefonu oraz stanowiska służbowego - w celach:
- realizacji zawartej z Państwem umowy lub do podjęcia działań na Państwa żądanie, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. „b” RODO);
- wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, polegających na konieczności zakupu towarów lub usług niezbędnych do realizacji umowy;
- niezbędnych do wypełnienia obowiązku prawnego Administratora, w szczególności obowiązku podatkowego, obowiązku prowadzenia rachunkowości, obowiązku archiwizacyjnego. - Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do zawarcia i wykonania umowy.
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą te podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa, w tym urzędy skarbowe, a także podmioty świadczące na naszą rzecz usługi IT, księgowe, prawne, transportowe, kurierskie, pocztowe itp., oraz inne podmioty, którym zlecimy przetwarzanie danych.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez 15 lat od momentu zakończenia trwania i wykonywania zawartych umów.
- Państwa dane osobowe zostały pozyskane bezpośrednio od Państwa albo z publicznie dostępnych źródeł.
- Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony Państwa danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.